نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پارکی

تولید کننده مجموعه بازی پارکی

مجموعه بازی پارکی پکیج یکپارچه ای از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان می باشد که با دارا بودن تعدادی تاب، سرسره و تونل های پیچ در پیچ می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای بچه ها به ارمغان آورد. تولید کننده مجموعه بازی پارکی برای ایمنی  کودکان استاندارد هایی را در نظر می گیرد. لذا وسایل بازی این مجموعه را با استفاده از بهترین مواد اولیه و با استحکام و مقاومت بالایی تولید می نمایند. همچنین در ساخت آن ها  از اسکلت وستون فلزی محکم و برای  ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی از کفپوش های گرانولی استفاده می کند.

مجموعه بازی پارکی چیست

مجموعه بازی پارکی به ایستگاهی ساخته شده از وسایل بازی پلی اتیلنی گفته می شود که با دارای بودن تعدادی تاب، سرسره ساده و پیچ در پیچ و همچنین تعداد تونل و راهرو می تواند کودکان را سرگرم نماید. با توجه به استقبال گسترده، امروزه شاهد انواع متنوعی از این مجموعه بازی هستیم که در پارک ها، شهربازی ها، مهد کودک ها و حتی در داخل ویلاهای شخصی به کار گرفته می شود. وسایل بازی این مجموعه دارای ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ بوده و شکل و شمایل فانتزی تری دارند و در ساخت آن ها از رنگ های شاد تر که موجب تقویت روحیه کودکان می شود، استفاده شده است. 





:: برچسب‌ها: تولید کننده مجموعه بازی پارکی، مجموعه بازی پارکی کودکان، مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن، مجموعه بازی های پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: